BNOH

19:03


BNOH adalah satu jenama yang telah diwujudkan oleh Biotrade Noh Resources bagi memasarkan produk-produk Biotrade Noh Resources yang telah dihasilkan ke pasaran. Selain itu, BNOH telah menggunakan slogan " Best Nutriment Of Herbs" kerana produk BNOH telah mengandungi herba-herba yang berkualiti tinggi supaya  produk ini disukai dan dipercayai oleh ibubapa dan anak-anak kerana produk BNOH adalah makanan dan minuman yang berkhasiat dan sesuai untuk seisi keluarga. Keluaran produk BNOH yang bermutu dan mampu memberikan kesan yang positif dalam jangka masa yang panjang dapat menambah kepercayaan pengguna dan melambangkan slogan kami. Oleh itu, sememangnya tidak dapat dinafikan lagi bahawa produk BNOH mampu memenuhi keperluan setiap manusia dalam aspek kesihatan tubuh badan.

Kami mengutamakan pemakanan yang sihat bagi meningkatkan kehidupan dengan pemakanan berasaskan herba dan penyelesaian kesihatan untuk semua peringkat kehidupan, membantu pengguna menjaga diri sendiri dan keluarga mereka.

Selain itu, produk BNOH juga telah mendapat pengiktirafan oleh Kerajaan Malaysia. Antaranya Mesti dan Halal. Produk BNOH juga telah tersenarai dalam KEJORA BEST.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images