UBAT PERIUK SANGAT BERKESAN UNTUK DALAMAN

18:35

ASSALAMMUALIAKUM & SALAM SEJAHTERA
Dengan Nama ALLAH S.W.T , Yang Maha Pemurah , Lagi Maha Penyayang





Hari ni saya akan bercerita fasal ubat periuk.


Bercerita mengenai ubat periuk ini terlalu banyak khasiat dan kebaikan yang dapat kita perolehi untuk tubuh badan kita. Teringat tak berpantang dahulu. Bidan-bidan kampung khususnya banyak menggunakan ramuan herba ini untuk membantu ibu-ibu yang baru bersalin bagi mengembalikan semula stamina tubuh badan setelah menjalani proses bersalin.Ternyata ianya banyak membantu kan ? sepanjang dalam tempoh berpantang (confinement).



   Secara amnya ubat atau air periuk  ini melibatkan ramuan-ramuan tradisional yang menggunakan air rebusan dari herba dan akar kayu terpilih. Kesemua bahan ini akan direbus  dengan beberapa jenis akar kayu yang lain. Air dari rebusan ubat periuk ini dapat membantu mengecutkan rahim wanita melalui rawatan dari dalam kerana khasiat dari campuran herba dan akar kayu tadi.  Kesemua herba dan akar kayu ini akan direbus bersama dan diminum setiap pagi dan petang. 


Selain dari kelebihan :

mempercepatkan pengecutan rahim, air rebusan air periuk ini juga dapat membantu melancarkan pengaliran darah dalam badan, memanaskan badan dan melawaskan pembuangan air besar. Selain dari itu air rebusan ubat periuk ini juga mampu mengetatkan miss V,mengeluarkan lemak dan toksin dari badan dan mengempiskan perut serta membuang angin dalam badan.


Di zaman serba moden ini , kebanyakkan wanita mudah mengambil jalan pintas dengan mengamalkan secara moden dan tidak mengamalkan secara tradisional apabila berpantang . Tahukah anda bertapa penting nYa kita harus menjaga badan & dalaman kita secara terperinci dan berkesan. Sedangkan cara tradisional itu adalah cara yang terbaik untuk kita buat & amalkan  kerana turun temurun sejak zaman nenek moyang kita.

.

Di sini saya ada menjual ubat periuk dengan harga yang murah sekali . Untuk anda dapatkan hanya hubungi nombor ini 013 779 5567 . wasap saya segera !!
                                                                                          
KATA ORANG TUA 
.
 '' PAHIT ITU PENAWAR ''
.

semoga ianya bermanfaat sebagai info bagi pembaca diluar sana.  . Sesungguhnya Yang Baik itu Datang Dari ALLAH S.W.T dan Yang Buruk Itu Datang Dari Kita. Wallahu a’lam..



Like page : Bnoh Malaysia

Like Fb saya 
.
Jangan lupa follow !! 
.
.


TERIMA KASIH SEMUA :) 








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images