PUNCA DAN PENYELESAIAN HAID TIDAK TERATUR

00:39

HERBA WANITA HARMONI MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH WANITA HAID TIDAK TERATUR










'' saya bingung kenapa saya dibelenggu masalah ini , kadang-kadang merasa terlalu banyak kah penyakit dalaman sehingga kitaran haid terjejas ''. -  keluhan resah perasaan  , Shazwani bt Abdul Latif yang menanggung masalah haid tidak teratur ..









Dalam beberapa masa ini , memang saya mempunyai masalah kitaran haid yang asyik tidak menentu , kadang-kadang ia tidak datang langsung . Nak kata saya dah berumur 50an belum lagi . CONFIUS !
 Terfikir-fikir juga tak akan saya dah nak MENOPAUSE kot ?? .. hmm 




Risau tuh memang risau jugak ! tapi kalau dah sampai masa nak MENOPAUSE kita memang tidak boleh lari dan tidak dapat dielakkan. Cuma kita boleh melambatkan sahaja. 



Cuma masalah nya , bila kitaran period tak menentu ini akan mempengaruhi hormon kita , bila keadaan hormon tidak seimbang ini menyebabkan gangguan emosi tidak betul dan terganggu teruk !!



           sekejap sedih sekejap happy .. kadang-kadang asyik nak marah tidak menentu sahaja.



           '' MEMANG BETUL-BETUL MENGANGGU KEHIDUPAN SEHARIAN ''



!! kesian pulak pada anak-anak menjadi mangsa amarah tak menentu !!




Lebih teruk bila kerap alami  sakit kepala 
sakit pinggang sampai susah nak bergerak, sendi-sendi kerap kejang. 
Muka pula pucatjeragat pun dah jelas kelihatan dan lemah badan selalu. Ini yang amat memberi tekanan buat saya. Malas nak keluar rumah dan terbaring di rumah.




Ada jugak rakan-rakan saya kata mungkin saya sedang alami pra MENOPAUSE iaitu tanda-tanda awal untuk putus haid. Bermakna hormon saya tidak seimbang atau saya kekurangan hormon estrogen dalam badan. Sebab itu  saya sering mengalami gejala-gejala tersebut ! kesiankan !



Bila saya buat sedikit kajian tentang MENOPAUSE ini , memang banyak persamaan dengan masalah saya . Dulu saya ingat mereka yang MENOPAUSE ini hanya umur 50an atau 60an tetapi saya silap !!


Ianya juga boleh terjadi kepada mereka yang seawal umur 20an 30an atau 40an ...




Ada banyak punca sebenarnya kenapa masalah kitaran haid tak menentu . Ada yang seruies ada yang tidak. Ada juga yang boleh diubat dengan pegambilan ubat atau nutrien untuk menstabilkan semula hormon kita ..



 Dalam saya tercari-cari penawar ada rakan yang mencadangkan agar saya mencuba Herba Wanita Harmoni . Tertanya-tanya jugak ,, apa fungsi dia ,,bagus ke tidak produk ni ??



Herba Wanita Harmoni merupakan terapi yang terbaik untuk kesihatan dalaman paling penting untuk membuat kitaran haid yang teratur dan sihat .



Selalu nya kalau nak cuba satu-satu produk , mesti saya nak tahu isi kandungan produk tersebut untuk mengetahui sama ada bahan-bahan yang ada selamat atau tidak untuk diamalkan . Berapa harga dia , apa fungsi dia , dan macam-macam lagi lah kena tahu . Saya rasa anda semua pun macam tu jugak kan ? 





KANDUNGAN DALAM HERBA WANITA HARMONI









Herba Wanita Harmoni merupa kan terapi hormon dalaman pertama di Malaysia. Produk keluaran bumiputra dan selamat diamalkan. Merupakan gabungan herba-herba tradisional yang hebat antaranya : 



-  KACIP FATIMAH 

-  MANJAKANI

-  TEMULAWAK

-  KAYU MANIS

-  KULIT SERAPAT



Keberkesanan produk ini juga dapat menaikkan seri wajah anda dan mencerahkan kulit dan meningkatkan tenaga.



Saya sarankan anda juga harus mengamalkan produk ini dan rasai SENDIRI KELAINAN NYA . perubahan ini benar-benar mengembirakan saya.




Kitaran period yang tidak menentu ini sebenarnya boleh membawa masalah besar buat kita wanita . Seeloknya kalau boleh rawatlah dari awal bila dah ada tanda-tanda period kita tidak teratur sebelum keadaan jadi lebih teruk . 




Herba Wanita Harmoni merupakan yang terbaik saya pernah amalkan yang dapat membantu memperbaiki masalah ini .



Produk ini selamat digunakan tanpa ada campuran bahan kimia .


Cara pengambilan sangat mudah



-  2 biji kapsul pagi dan petang

- lalu telan minum bersama air masak yang sihat 


Buat wanita yang mempunyai masalah period tidak menentu dalam masa yang sama ia juga merawat penyakit dalaman yang sememangnya dikhususkan untuk wanita. Ia adalah memang terbaik .



UNTUK INFO LANJUT DAN SEBARANG PERTANYAAN TENTANG PRODUK INI ANDA BOLEH LAYARI



HERBA WANITA HARMONI
Biotrade Noh Resaources
N0 3 & 5 Kompleks PPPHT Hentian Penawar
Jalan Sungai Chemaran
81930 Bandar Penawar , Johor 
Facebook page : https://www.facebook.com/BiotradeNohResources/
Facebook Link : https://www.facebook.com/profile.php?id=100007010205782
Tel : 013 779 5567



























You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images